dinsdag 7 april 2020

Iemand blij maken

Ik vind het leuk om mensen blij te maken. Zo krijgen een aantal dames van mij kerstkaarten terwijl ik ze nog nooit heb ontmoet. Die zijn dames op leeftijd. Soms ook kinderen. Dus dit jaar heb ik een dochter van een jeugdvriend uitgekozen. We zaten op dezelfde basis school en tafeltennis. Michel kom ik af en toe tegen. Dit jaar was hij hoofdscheidsrechter bij de NK tafeltennis. Ik zat het via internet te kijken en had even heel apart contact met hem. Typen via messenger en even door het beeld lopen tijdens een pauze. Echt heel grappig. Hij heeft een dochtertje en die wordt vandaag 2 jaar. Dus van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Voor de kaart van dit meisje heb ik de cup cake pop-up gebruikt. Het was alweer een poosje geleden dat ik deze had gebruikt. Gewapend met een restje DPS en wat roze ben ik tot deze kaart gekomen. Ik heb er nog een hertje op geplakt en dit is hem geworden.

Make someone happy

I like to make people happy. For example, a couple ladies receive Christmas cards while I have never met them. They are elderly ladies. Sometimes children too. So this year I picked a daughter from a childhood friend. We were at the same primary school and table tennis. I occasionally run into Michel. This year he was head referee at the NK table tennis. I was watching it on the internet and had very special contact with him. Typing via messenger and walking through the frame during a break. Really very funny. He has a daughter and she will be 2 years old today. So congratulations on your daughter.
For this girl's card I used the cup cake pop-up. It had been a while since I had used it. Armed with a bit of DPS and some pink I came to this card. I put a deer on it and this has become him.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten