zondag 6 juni 2021

Beetje groot

Fiene is jarig en had me verteld dat ze wel een draken kaart wilde. Ik had er al eentje voor Daan gemaakt, dus een roze draak voor Fiene had ik snel verzonnen. Het begin ging goed. De Surprise Ball Pop-Up en Bitty Ball pop-up waren snel klaar. Toen ben ik het hoofd gaan maken. Ik was alleen vergeten hem iets kleiner te maken. Dus ik was niet meer in staat om er een kaart van te maken Het was net allemaal te groot. Dus de draak heb ik op een stukje karton gezet en op de onderkant mijn verjaardag wensen. 

Little big 

It's Fiene's birthday and she told me she wanted a dragon card. I had already made one for Daan, so I quickly made up a pink dragon for Fiene. The start went well. The Surprise Ball Pop-Up and Bitty Ball pop-up were ready quickly. Then I started making the head. I just forgot to make it a little smaller. So I wasn't able to turn it into a card anymore. It was all just too big. So I put the dragon on a piece of cardboard and my birthday wishes on the bottom. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten