dinsdag 22 juni 2021

Geslaagd!

Ik heb regelmatig een zoomsessie met wat (jonge) dames. Afgelopen maand wilde ze een geslaagd kaart maken. Dit omdat 1 van de jonge dames examens heeft gedaan. Ze is inderdaad geslaagd, maar ik vond het niet leuk om dat ook die kaart te sturen. Karen heeft een video gemaakt, al een tijdje geleden, die ik uit wilde proberen. Het is gemaakt met de onderste laag van de cake pop-up. Ook had ik net nieuw Stampin'Up! papier binnengekregen. En omdat Ileen van zwart houd, vond ik het papier erg leuk. Ik vond hem erg leuk om te maken.

Successful!

I regularly have a zoom session with some (young) ladies. Last month they wanted to make a successful card. This is because 1 of the young ladies has taken exams. She passed, but I didn't like sending that card. Karen made a video a while ago that I wanted to try out. It is made with the bottom layer of the cake pop up. Also, I just got a new Stampin' Up! paper. And because Ileen likes black, I liked the paper. I really enjoyed making it.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten