zondag 27 juni 2021

Kaartje van mijn moeder

Dan heb ik vandaag de kaart voor jullie die mijn moeder aan mijn nichtje heeft verstuurd. Deze kaart heeft een zelfgemaakte patroonpapier. Ik heb zwart papier bestempeld met een achtergrond stempel. Ik heb met versa mark gestempeld en daarna embossing poeder er overheen gestrooid. Daarna opwarmen en klaar was de achtergrond. Ik heb vervolgens de charm accordion dies de basis uitgestanst.  En iedere jonge dame houd wel van een beetje make-up.

Card from my mother

Today I have for you the card that my mother sent to my niece. This card has a homemade patterned paper. I stamped black paper with a background stamp. I stamped with versa mark and then sprinkled embossing powder over it. Then warm up and the background was ready. I then punched out the charm accordion dies as the base. And every young lady likes a little make-up.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten