vrijdag 9 juli 2021

Beterschapskaart voor mijn moeder

Op 21 juni werd mijn moeder geopereerd en daar heb ik een kaartje voor gemaakt. Ik ben helemaal weg van de nieuwe in-colors van Stampin'Up! Ik heb voor  de basis de Upsy Daisy gebruikt. Ik vind dat ook zo een leuke die. Het is een vierkante kaart  geworden omdat ik een vlinder die had gekocht. Ook de tekst heb ik net nieuw. Allemaal leuke dingen.

Get well card for my mother

On June 21, my mother had surgery and I made a card for her. I absolutely love the new in-colors from Stampin' Up! I used the Upsy Daisy for the base. I think that's a nice die too. It turned into a square card because I bought a butterfly die. I also just got the text. Fun nice things.





1 opmerking:

  1. wat een prachtige kaart. ik ben ook helemaal fan en om van karen burniston

    BeantwoordenVerwijderen