zondag 11 juli 2021

Suchi

Nu vind ik het leuk om kaarten te maken, dus ook voor mijn kind. En mijn kind vind het ook erg leuk om kaarten te krijgen. Een poosje geleden had ik sushi stempels gekocht. Keyon vind dat lekker en een Japans thema is hij een fan van. Bordeaux rood is zijn lievelingskleur en die heb ik gecombineerd met zwart en goud. Ik vind hem erg leuk geworden. Nu nog een excuus verzinnen om hem te geven. Hij is over naar 4 vwo, Blikkie (de poes) is jarig of gewoon omdat het kan en leuk is. Wanneer zal ik het dan geven? Nou dat werd ook ineens opgelost. Gisteren mochten we van de baas van Ronald uit eten gaan. Nou dat laten we ons geen twee keer zeggen. 

Suchi

Now I like to make cards, so also for my child. And my kid also really likes to get cards. A while ago I bought sushi stamps. Keyon likes that and a Japanese theme he is a fan of. Bordeaux red is his favorite color and I combined it with black and gold. I like the card a lot. Now to come up with an excuse to give it to him. He's going to 4 vwo, Blikkie (the cat) has a birthday or just because it's possible and fun. When will I give it then? Well that was also suddenly solved. Yesterday Ronald's boss allowed us to go out for dinner. Well, let's not say that twice.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten