maandag 26 juli 2021

Wijnkaart

En wat voor wijn kaart. Mezelf kennende, alcoholvrij. Stampin'Up! heeft nieuwe dies uitgebracht met een druiventak, hoek, Karen Burniston heeft charm dies met een wijnfles en druiven. En voor mijn verjaardag heb ik stencils gekregen zodat ik een ruit kan maken. Ik heb dus heerlijk deze kaart zitten maken.
Ik heb deze kaart voor Martin gemaakt. Zijn dochters, vrouw en hij zelf zijn erg dicht op elkaar jarig. Voor hem was ik niet op tijd, dus mocht hij zijn kaart openen op de verjaardag van zijn oudste dochter. Zijn jongste dochter en vrouw zijn binnenkort jarig.

Wine card

And what kind of wine card. Knowing myself, alcohol free. Stampin' Up! has released new dies with a grape branch, corner, Karen Burniston has charm dies with a wine bottle and grapes. And for my birthday I got stencils so I can make a check. So I had a lot of fun making this card. I made this card for Martin. His daughters, wife and himself have very close birthdays. I wasn't on time for him, so he was allowed to open his card on his oldest daughter's birthday. His youngest daughter and wife have a birthday soon.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten