vrijdag 1 oktober 2021

Leuke opdracht

Ik kreeg een verzoekje voor iemand die 65 jaar ging worden. Ik had nog iets liggen, maar omdat ik zin had om weer eens rozen te maken, heb ik er toch eentje gemaakt. Er was opgegeven dat ze van rozen hield en de kleur rood. Ik heb weer eens heerlijk gestempeld. In drie kleuren rood. Poppy Parade, Real red en Cherry Cobbler. Met de muzieknootjes op de achtergrond en wat goud is dit een erg leuke kaart geworden.

Nice assignment

I got a request for someone who was turning 65. I had something else lying around, but because I felt like making roses again, I made one anyway. It was given that she liked roses and the color red. I love stamping. In three shades of red. Poppy Parade, Real Red and Cherry Cobbler. With the musical notes in the background and some gold, this has become a very nice card.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten