zaterdag 9 oktober 2021

Oooo wat hou ik van sushi

Een klasgenootje van Keyon was in september jarig. Ik wilde graag een kaartje voor haar maken. En omdat ik ook een opdracht had voor een meisje heb ik twee sushi kaarten gemaakt. Ik vind mijn sushi stempels erg leuk. Als opdracht moest er ook een envelop bij, dus die heb ik in dezelfde stijl gemaakt. Beetje bamboe en afwerken met wat goud en de dames zullen blij zijn met hun kaart.

Oooo I love sushi

A classmate of Keyon had a birthday in September. I wanted to make a card for her. And because I also had an assignment for a girl, I made two sushi cards. I really like my sushi stamps. I also had to make a envelop, so I made it in the same style. Bit of bamboo and finish with some gold and the ladies will be happy with their card.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten