zondag 17 oktober 2021

Mannelijke Eiffeltoren

De Eiffeltoren is wel een favoriet van mij. Meestal maak ik die voor vrouwen/meisjes. Ik heb mezelf een uitdaging gesteld. Maak een mannelijke kaart met de Eiffeltoren. Dus..... Nu had ik een verjaardag van Ewald staan. Hij houd van fietsen. En Frankrijk heeft de tour de France en die begint en eindigt in Parijs. Dan heb ik nog tandwielen. Dus dat gecombineerd met de Eiffel toren en dan krijg je deze kaart (Ewald vond hem echt geweldig). 

Male Eiffel Tower

The Eiffel Tower is a favorite of mine. I usually make those for women/girls. I set myself a challenge. Make a masculine card with the Eiffel Tower. So..... Now I had a birthday from Ewald. He likes cycling. And France has the tour de France and it starts and ends in Paris. Then I have gears. So combine that with the Eiffel Tower and you get this card (Ewald really loved it).








Geen opmerkingen:

Een reactie posten