donderdag 17 februari 2022

Chemisch

Ik had een idee in mijn hoofd en die heb ik ook uitgevoerd. Helaas werd de kaart niet wat ik wilde, dus moest ik over nieuw beginnen. Sylvan werkt in een lab, dus dit vond ik een leuk thema. De rijkanten heb ik op printerpapier geprint. Het papier is namelijk dun en dus beter voor het maken van de explosion box. Keyon heeft de kleur van de basis gekozen en de rest wilde ik kleurrijk maken.

Chemical

I had an idea in my head and I executed it. Unfortunately, the card didn't turn out what I wanted, so I had to start over. Sylvan works in a lab, so I liked this theme. I printed the design on printer paper. The paper is thin and therefore better for making the explosion box. Keyon chose the color of the base and I wanted to make the rest colorful.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten