maandag 28 februari 2022

Laat de zomer maar komen

Ik ben erg toe aan de zomer. Dus toen mijn buren lekker op vakantie gingen naar Mexico en de buurvrouw daar jarig was. Vond ik het wel een leuk thema voor haar verjaardagskaartje. Ik maak er altijd twee, dus die andere is voor mijn tante Pol. Zij is vandaag jarig. Het was ook alweer een poosje geleden dat ik de palmbomen had gemaakt. Dit keer wilde ik er twee neerzetten met een slingers tussen de palmbomen.

Let the summer begin

I am very ready for summer. So when my neighbors went on vacation to Mexico and the neighbor had her birthday there. I thought it was a nice theme for her birthday card. I always make two, so the other one is for my Aunt Pol. Today is her birthday. It had also been a while since I had made the palm trees. This time I wanted to put up two with garlands between the palm trees.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten