zaterdag 12 februari 2022

Kikkers horen niet in zoutwater

Nu zullen jullie wel denken, wat een titel, maar dat maakt het ook spannend. En een leuk verhaal. Het begint met mijn beste vriendinnetje die ik al sinds klas 4 van de basis school ken. Ellis geeft les in zeemeerminnen. Dat is een groot succes. Helaas wonen we een beetje ver van elkaar af, anders had ik zeker dat zeemeerminnen van haar willen leren. In mijn knutselcollectie heb ik dan ook speciaal wat zeemeerminnen opgenomen. Zo kan ik altijd een leuke kaart maken met zeemeerminnen. Deze kaart heb ik gemaakt voor een man die een opkikker nodig had. Na wat heen en weer appen met ideeën kwamen we op iets met kikkers en zeemeerminnen. Nou des te langer ik daar over na dacht des te fouter ik het vond. Kikkers horen niet in de zee. Dus ik ben voor een onderwaterwereld gegaan met een paar zeemeerminnen en veel vissen. Ik doe heel vaal een schelp, maar ik wil ook wel eens wat anders. Ik heb dus een schip wrak gemaakt. Zo kan ik ook veel visjes erin plaatsen. Ik vind hem wel erg leuk geworden. 
De kaart is inmiddels ontvangen en de meneer was er stil van. Dat vind ik altijd goed om te horen.

Frogs don't belong in saltwater

Now you may think, what a title, but that also makes it exciting. And a nice story. It starts with my best friend whom I've known since grade 4 of primary school. Ellis teaches mermaiding. That's a big success. Unfortunately we live a bit far from each other, otherwise I would certainly have wanted to learn that mermaiding from her. I have therefore included some mermaids in my craft collection. This way I can always make a nice card with mermaids. I made this card for a man who needed a pick-me-up. After some texting back and forth with ideas, we came up with something with frogs and mermaids. The more I thought about it, the more wrong I thought it was. Frogs don't belong in the sea. So I went for an underwater world with a few mermaids and a lot of fish. I often do a shell, but I wanted something different. So I wrecked a ship. That way I can also put a lot of fish in it. I think it turned out really nice. 
The card has now been received and the gentleman was silent about it. That's always good to hear.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten