maandag 25 april 2022

Chiaro is 18 jaar!!

En door de jaren heen heb ik mijn lesje geleerd. Ik moet op een 18de verjaardag niet met een ijskaart aankomen. Het moet vooral wat drank bevatten. Nu heb ik de inschatting gemaakt dat Chiaro een bier man is en geen wijn man. Ik heb de Charm Accordion Die Set gebruikt en er voor gekozen om de bieropener als charm op te hangen. Gelukkig hebben we ook een afkorting om Happy Birthday to you op een kaart te zetten, want dit past niet. Dan met een stoere # ervoor en ik kan weer helemaal mee doen met de jeugd (met mijn 50 jaar). 

Chiaro is 18 years old!!

And over the years I have learned my lesson. I shouldn't arrive with an ice cream card on an 18th birthday. It should especially contain some booze. Now I have made the assessment that Chiaro is a beer man and not a wine guy. I used the Charm Accordion Die Set and chose to hang the beer opener as a charm. Fortunately, we also have an abbreviation to put Happy Birthday to you on a card, because this does not fit. Then with a cool # in front of it and I can participate again with the youth (with my 50 years).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten