dinsdag 19 april 2022

Dromenvanger

Ik had wel wat dingen om een dromenvangerkaart te maken, maar was er gewoon nog nooit aan toe gekomen. Nu was er iemand die echt zei dat ze helemaal weg was van dromenvangers. Ik mijn Stampin'Up! stempels en dies erbij gepakt. Toen nog verzinnen welke dies ik wilde gebruiken van Karen Burniston. Bij het zien van de Circle Charm Pop Up kwam ik op een leuk idee. En laat alles dan ook perfect bij elkaar passen. De cirkel van Stampin'Up! passen precies in het charm cirkeltje van deze kaart. Nog wat veertjes en ik was erg blij met de kaart. 
Zoals ik regelmatig doe, app ik de kaart naar mijn partner in het kaartjes maken en die vond hem ook erg gaaf. Laat ze nu afgelopen zondag jarig zijn geweest en ik nog een kaartje nodig hebben. Dus voor haar een iets andere gemaakt. 

Dreamcatcher 

I did have some stuff to make a dreamcatcher card, but just never got around to it. Now there was someone who actually said that she absolutely loved dream catchers. So I got my Stampin' Up! stamps and dies. Then I had to figure out which dies I wanted to use from Karen Burniston. When I saw the Circle Charm Pop Up I came up with a nice idea. And let everything fit together perfectly. The Circle of Stampin' Up! fit exactly in the charm circle of this card. A few more feathers and I was very happy with the card. As I regularly do, I app the card to my partner in card making and she also thought it was very cool. Now let she had her birthday last Sunday and I still needed a card. So I made a slightly different one for her.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten