donderdag 21 april 2022

Paaskaart voor mijn mama

Pasen is inmiddels achter de rug, dus kan ik mijn paaskaarten op mijn blog plaatsen. Dit is nummer 1. Paaskaart voor mijn moeder. Ik ben even in mijn collectie van dies gaan kijken. Criteria: Welke die is alweer een tijdje geleden dat ik die heb gebruikt. Ik kwam uit bij de Circle Tag Book Pop-up. En jullie kennen me nu al een tijdje, dus ik heb er twee gemaakt. Niet helemaal dezelfde. Ze hebben verschillende DSP. Dat geeft een kaart al een andere uitstraling. De tweede heb ik aan een vriendin gegeven.

Easter card for my mom

Easter is now over, so I can post my Easter cards on my blog. This is number 1. Easter card for my mother. I just went to have a look at my collection of dies. Criteria: Which one has been a while since I used it. I ended up with the Circle Tag Book Pop-up. And you guys known me for a while now, so I made two. Not quite the same. They have different DSP. That already gives a card a different look. I gave the second one to a friend.











1 opmerking: