zaterdag 21 mei 2022

Nog twee moederdag kaarten

Deze twee Moederdag kaarten heb ik gemaakt voor mijn eigen moeder en mijn bestie Inge. Mijn moeder is natuurlijk vanzelfsprekend, maar waarom nu Inge. Het is tenslotte niet mijn moeder. Inge en ik sturen elkaar voor iedere gelegenheid een kaart, dus ook moederdag. Een soort inspiratie. We vinden het alle twee erg leuk om kaarten te krijgen en zo hebben we altijd wel een kaartje.

Two more Mother's Day cards

I made these two Mother's Day cards for my own mother and my bestie Inge. My mother is of course obvious, but why now Inge. After all, it's not my mother. Inge and I send each other a card for every occasion, including Mother's Day. A kind of inspiration. We both really enjoy getting cards and so we always have a card.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten