dinsdag 17 mei 2022

Vrolijke kaart

Ik wilde een vrolijke kaart maken. Dus ik moest nadenken over waar word ik blij van. Ik had net een schattige stempel set van muisjes en aardbeien gekocht. Ook had ik een gave boom gekocht. Om een scene te bouwen met de muisjes, aardbeien en cup cakejes had ik besloten om met de House & Fence Pop-Up te gaan werken. Het was weer leuk om met deze die te werken. Was alweer een poosje geleden.

Happy card

I wanted to make a happy card. So I had to think about what makes me happy. I just bought a cute stamp set of mice and strawberries. I also bought a cool tree. To build a scene with the mice, strawberries and cupcakes, I decided to work with the House & Fence Pop-Up. It was fun to work with this die again. Was a while ago.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten