vrijdag 27 mei 2022

Tweeling

De vorige kaart was voor Lise. Deze kaart is voor haar tweelingzus Emma. Nu riep mijn zoon wel, je mag dezelfde maken, maar dat vind ik niet leuk. Mijn vader was ook een eeneiige tweeling. Die werden altijd het zelfde aangekleed. Dat vond hij niet zo leuk. Hij was qua karakter namelijk heel anders dan zijn broer. Dus toen mijn broertjes geboren waren (tweeling) werd mijn moeder vriendelijk gevraagd om ze verschillend te kleden. Nou dat heb ik altijd onthouden. Dus deze kaart voor Emma is echt heel anders. Met de opmerking in mijn achterhoofd van Keyon, dat Emma make-up draagt, heb ik, natuurlijk, mijn Eiffeltoren erbij gepakt. Parijs is de stad van de mode. Ook wilde in de jurk van Marianne Design even uitproberen (net gekocht en was geloof ik net op tijd. Dit kun je niet meer kopen). Naast de jurk heb ik de Dolled Up Charms set gebruikt om hem wat meer aan te kleden. Nog even wat bloemen om het af te maken en een sweet 16. Ook Emma vond haar kaart erg gaaf. 

Twins 

The previous card was for Lise. This card is for her twin sister Emma. Now my son called out, you can make the same one, but I don't like that. My father was also identical twins. They were always dressed the same. He didn't like that very much. He was very different in character from his brother. So when my brothers were born (twins), my mother was kindly asked to dress them differently. Well I've always remembered that. So this card for Emma is really very different. With Keyon's comment in the back of my mind that Emma wears makeup, I grabbed my Eiffel Tower, of course. Paris is the city of fashion. Also wanted to try out the Marianne Design dress (just bought it and I believe it was just in time. You can't buy this one anymore). Besides the dress I used the Dolled Up Charms set to dress it up a bit more. Some flowers to finish it off and a sweet 16. Emma also thought her card was very cool.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten