zaterdag 24 september 2022

Party

Vandaag viert Keyon zijn verjaardag voor familie. En vanavond voor zijn vrienden. Hij heeft voor zijn verjaardag een pokerset gekregen. Hij gaat dus een avondje pokeren. Zo kwam ik ook op het idee van deze kaart. Mijn moeder wil ook een mooie kaart geven, dus naast de Cinnebon moet ik er nog eentje verzinnen. Vervolgens heb ik Ronald laten kiezen welke wij aan Keyon gingen geven en welke mijn moeder zou geven. De hond die ik in de kaart heb verwerkt is omdat Keyon in het jaar van de hond is geboren.

Veel plezier vandaag!!

Party

Today Keyon celebrates his birthday for family. And tonight for his friends. He got a poker set for his birthday. So he's going to have a pokernight. That's how I came up with the idea for this card. My mother also wants to give a nice card, so next to the Cinnebon I had to come up with another one. Then I let Ronald choose which one we would give to Keyon and which one my mother would give. The dog I included in the card is because Keyon was born in the year of the dog. 

Have fun today!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten