maandag 19 september 2022

Zestien jaar geleden......

.....beviel ik van een geweldige zoon. Wat gaat de tijd snel. Zo heb ik een schattig, klein kindje in mijn armen en dan ineens wil hij tot diep in de nacht naar een feestje. Allemaal leuk! De kaart die ik voor hem heb gemaakt heeft te maken met een serie die Keyon met zijn vader kijkt. Better call Saul. Die Saul werkt op een gegeven moment bij Cinnebon. Vandaar de kaart. Ik heb hem gemaakt met de photo collage pop-up.

Lieve Keyon, Van harte gefeliciteerd met je 16de verjaardag. Maak er een leuke dag van.

Sixteen years ago.....


...... I gave birth to a wonderful son. Time flies. For example, I have a cute little baby in my arms and then suddenly he wants to go to a party late into the night. All fun! The card I made for him has to do with a series that Keyon watches with his father. Better call Saul. Saul works at Cinnebon at one point. I made it with the photo collage pop-up. 

 Dear Keyon, Congratulations on your 16th birthday. Have a nice day.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten