woensdag 28 september 2022

Verhuizen

Ik had twee kaarten nodig voor mensen die een nieuw huis hebben. Daar wilde ik dus een kaart voor maken. Nu eens op een andere manier. Ik had een keer gezien hoe een slimline ook voor de helft gebruikt kan worden. Dat ging ik dus even uitproberen. Ik ben begonnen met de kaart waar het huisje aan de voorkant van de kaart staat. Daardoor bedacht ik me, dat het leuker zou zijn als het huisje meer naar achter kwam te staan. Ik heb ze alle twee versierd met bloemen. En natuurlijk een home sweet home. 

To move house

I needed two cards for people who have a new home. So I wanted to make a card for that. Now in a different way. I had once seen how a slimline can also be used half. So I went to try that out. 
I started with the card where the house is on the front of the card. That made me think that it would be nicer if the house was set back more. I decorated them both with flowers. And of course a home sweet home.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten