zondag 30 juli 2023

Even chillen

Vandaag is het zondag en vanmorgen zijn Ronald en ik naar het Atomiun geweest. Daarna een bakker gezocht voor een heerlijk stokbrood. Voor lunch een stokbroodje met gebakken ei. Even mijn lichaam rust gunnen na een paar eerste dagen vakantie. Ik kon altijd moeier thuis dat voordat ik wegging. Maar goed het geeft me de gelegenheid om wat meer blogs te schrijven en een heleboel opgespaarde kaartjes te posten. Maar vandaag wil ik jullie even mijn nieuwe werkplek delen. Ik ben ergens in maart begonnen en nu was mijn werkplek netjes genoeg om er een foto van te nemen. Dit omdat het netjes moest zijn voordat ik op vakantie ging. Het staat nog niet helemaal zoals ik dat wil, maar ik kan in ieder geval kaarten maken. Genoeg plek voor mijn papier en met de Dymo de namen van het papier erbij gezet. Ik ben erg tevreden.

Just chilling

Today is Sunday and this morning Ronald and I went to the Atomiun. Then looked for a baker for a delicious baguette. For lunch a baguette with fried egg. Just giving my body a rest after a few first days of vacation. I was always more tired on vacation than before I left. Anyway it gives me the opportunity to write some more blogs and post a lot of saved cards. But today I want to share with you my new workplace. I started sometime in March and now my workplace was tidy enough to take a picture of it. This because it had to be tidy before I went on vacation. It's not quite the way I want it yet, but at least I can make cards. Enough space for my paper and added the names of the paper with the Dymo. I am very satisfied.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten