woensdag 5 juli 2023

Hieperdepiep.....HOERA!

Vandaag ben ik jarig!!!! Jippie 51 jaar jong. Ik heb, zoals jullie misschien wel weten, een verjaardagsgenootje. Zij heet Chanique en heeft bij Keyon in de klas gezeten. Ze krijgt dus al vanaf haar 5de verjaardag een kaart van mij. Ik dacht er even mee te stoppen, maar ik blijf het leuk vinden, dus ik heb het weer even opgepakt. Vorig jaar werd ze namelijk 16. En volgend jaar is het weer een bijzondere leeftijd. Omdat ik het bloemenpapier voor de challenge zo leuk vond ben ik helemaal los gegaan met het papier. Ik was zo enthousiast dat ik nog een tweede heb gemaakt. 

Hip Hip, hooray!

Today it is my birthday!!!! Yippie 51 years young. As you may know, I have a birthday companion. Her name is Chanique and she was in Keyon's class. So she has been receiving a card from me since her 5th birthday. I thought I'd stop for a while, but I still like it, so I picked it up again. Last year she turned 16. And next year it will be a special age again. Because I liked the flower paper for the challenge so much, I went all out with the paper. I was so excited that I made a second one.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten