maandag 24 juli 2023

Tweeling geboren

Een poosje terug kreeg ik een opdracht om een kaart te maken voor een tweeling die was geboren. De vader van de opdrachtgever en mijn vader zijn toevallig ook tweeling. En ik heb broertjes die tweeling zijn. Nu werd mijn vader en mijn oom altijd hetzelfde aangekleed en omdat ze eeneiig waren kon je ze nauwelijks uit elkaar houden. Mijn broertjes lijken niet op elkaar, maar toch mocht mijn moeder ze nooit hetzelfde aantrekken. Ik heb mijn broertjes ook nooit "de tweeling" genoemd, maar gewoon bij hun naam. Dus, na wat overleg met mijn nichtje ben ik voor Flip en Guus een eigen kaart gaan maken. En dit is het resultaat. En mocht je je afvragen wat al die muzieknoten daar doen, Nou de ouders van Flip en Guus spelen een instrument en zo kennen ze mijn nichtje en haar man. 

Twins are born

A while ago I received an assignment to make a card for twins who were born. The client's father and my father also happen to be twins. And I have brothers who are twins. Now my father and my uncle were always dressed the same and because they were identical you could hardly tell them apart. My brothers don't look alike, but my mother was never allowed to wear them the same. I never called my brothers "the twins", just by their name. So, after some consultation with my niece, I started making two cards for Flip and Guus. And this is the result. And if you're wondering what all those musical notes are doing there, Flip and Guus's parents play an instrument and that's how they know my niece and her husband.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten