maandag 28 augustus 2023

Drukke week

Sorry, Ik ben helemaal vergeten om mijn blog bij te houden. Een beetje drukke week achter de rug. Maar voor vandaag heb ik een mooie kaart uitgezocht. Deze kaart heb ik gemaakt omdat mijn tante en haar vriend al 25 jaar samen zijn. En dat wilde ze vieren. Omdat mijn tante van schilderen houd, heb ik iets met schilderen gedaan. Voor deze kaart het ik de  Bam Box Pop-up (1222) gebruikt. De bloemen komen van de Fun Flowers (1234). Ik heb zoveel plezier van deze set. Echt geweldig! 

Busy week

Sorry, I completely forgot to update my blog. Been a bit of a busy week. But for today I picked out a nice card. I made this card because my aunt and her boyfriend have been together for 25 years. And they wanted to celebrate. Because my aunt likes to paint, I did something with painting. For this card I used the Parcel Pop-Up (1116) and the Bam Box Pop-up (1222). The flowers come from the Fun Flowers (1234). I'm having so much fun with this set. Really amazing!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten