woensdag 2 augustus 2023

Geen kaart

Vandaag geen kaart op mijn blog, maar het magneetbord van Stampin'Up!. Dit is een cadeau die Inge en ik aan onze vriendin Asia hebben gegeven voor haar verjaardag. En een workshop is zo moeilijk inpakken dus ik heb dit magneetbord mooi gemaakt en ingepakt. Voor dit bord heb ik wat nieuws geprobeerd. Ik heb bloemen van papier gerold. De 3d bloemen. Het was best grapping om te doen. Ook ontdekt dat daar ook een tool voor is. Een Quilling tool. Daar stop je het einde van je strookje papier in en dan kan je hem makkelijk draaien. Eenmaal gedraaid moet je hem vastplakken en zo heb je een 3d bloem.

No card

No card on my blog today, but the Stampin' Up! magnetic board. This is a gift that Inge and I gave to our friend Asia for her birthday. And a workshop is so difficult to pack so I made and packed this magnetic board nicely. For this board I tried something new. I rolled paper flowers. The 3d flowers. It was fun to do. Also discovered that there is a tool for that too. A quilling tool. You put the end of your strip of paper in there and then you can easily roll it. Once rotated you have to stick it and you have a 3d flower.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten