vrijdag 18 augustus 2023

Vaderdag

Vandaag de kaarten die ik voor Vaderdag  heb gemaakt. Ik had eerst de mix tape, en die vond ik al erg gaaf. Nu hebben ze ook een plaat gemaakt. Nu nog, hoe moet ik hem gebruiken. Na even nadenken kwam ik er achter dat de House & Fence Pop-Up (1015) een verhoging heeft. Nu paste de plaat er niet op, dus heb ik hem iets groter gemaakt. Zo is het net een platenspeler. Wat muzieknootjes en dan is het een leuke Vaderdagskaart. Dus muziek is ook een geweldig thema voor een mannenkaart.

Fathersday card

Today the cards I made for Father's Day. I first had the mix tape, and I thought it was really cool. Now they have also made a record. Now, how should I use it. After some thought I found out that the House & Fence Pop-Up (1015) has an elevation. Now the record didn't fit on it, so I made it a little bigger. It's like a record player. Some music notes and then it's a nice Father's Day card. So music is also a great theme for a man card.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten