vrijdag 29 september 2023

Kaarten met een verhaal

Deze kaarten heb ik voor mijn neefje Daan gemaakt. Een soort verhaal. Mijn moeder gaf de eerste kaart. Daar zie je dat er buitenaardse wezens op weg zijn met een kado. Kaart 2 krijg hij van ons. Daar zijn de wezentjes geland en vieren ze zijn verjaardag. De eerste heb ik gemaakt met de Upsy Daisy Pop-Up (1047). De tweede kaart is gemaakt met de Parcel Pop-Up (1116). De raket heb ik van de Rocket Pop-up (1105).

Cards with a story

I made these cards for my nephew Daan. Some kind of story. My mother gave the first card. There you see that aliens are on their way with a gift. He gets card 2 from us. The aliens have landed and are celebrating his birthday. I made the first one with the Upsy Daisy Pop-Up (1047). The second card was made with the Parcel Pop-Up (1116). I got the rocket from the Rocket Pop-up (1105).








Geen opmerkingen:

Een reactie posten