vrijdag 8 september 2023

Schattig eendje

Ik had een schattig eendje gevonden en heb die gebruikt voor deze twee kaarten. De eerste kaart is voor de verjaardag van Fenna. Ik had ook een cadeaudoosje gemaakt in de vorm van een diamant, dus heb ik ook een diamant op de kaart verwerkt. De tweede kaart heeft dezelfde eentjes en heb ik versierd met de margriet van Marianne Design. Voor de basis van deze kaart gebruik ik de Landscape Rectangle Accordion (1198).

Cute duckling

I found a cute duck and used it for these two cards. The first card is for Fenna's birthday. I also made a gift box in the shape of a diamond, so I also incorporated a diamond into the card. The second card has the same ones and I decorated it with the daisy from Marianne Design. For the base of this card I use the Landscape Rectangle Accordion (1198).









Geen opmerkingen:

Een reactie posten