maandag 25 september 2023

Tijd voor....

....een kopje thee en een blog. Mijn kind is jarig geweest, de familie feesten gevierd op 1 na, dus er gaat wat meer rust komen. Het was een drukken week. Eerst werd de quooker geïnstalleerd, Toen ging de koelkast stuk. Dus snel een nieuwe gekocht, omdat we zaterdag een huis vol visite kregen. Vandaag is de nieuwe verwarmingsketel geplaatst, dus, blij dat ik nu zit met een kopje thee, even een blog schrijven.

Deze kaart heb ik voor mijn buurmeisje Liza gemaakt. Wat een heerlijk kleine meid. Ik heb 5 donderdagen haar gehad, omdat de BSO nog geen plaats had. Na de vakantie kan ze er terecht. Ik vond het erg gezellig. Weer eens anders dan een 17 jarige puber.

Ik had weer eens zin in de Tag Book Pop-up (1023). Ze vind zeemeerminnen erg leuk, dus het is een onderwater wereld geworden. Met een zeemeermin van Princess and Mermaid (1036) en de tekst van de Happy Birthday (1030).

Time for.....

....a cup of tea and a blog. It was my child's birthday, the family celebrated all but one party, so there will be a bit more breathing space. It was a busy week. First the quooker was installed, then the refrigerator broke down. So I quickly bought a new one, because we had a house full of visitors on Saturday. Today the new boiler was installed, so I'm glad I'm now sitting with a cup of tea, writing a blog.

I made this card for my neighbor Liza. What a wonderful little girl. I had her for 5 Thursdays, because the after-school care center didn't have room yet. She can go there after the holidays. I had a lot of fun. Different from a 17 year old teenager. 

I was looking forward to the Tag Book Pop-up (1023) again. She really likes mermaids, so it has become an underwater world. With a mermaid from Princess and Mermaid (1036) and the text of Happy Birthday (1030).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten