woensdag 17 juli 2024

Alleen Belle

Deze kaart heb ik voor mijn nichtje gemaakt en die is groot Disney fan. Dus dit maak heb ik Belle gemaakt. Nicky heeft me daarmee geholpen. Die had al eens eerder prinsessen gemaakt van de Princess and Mermaid (1036). Met haar Belle als inspiratie heb ik mijn Belle gemaakt. De Happy Birthday en de balonnen zijn van Karen Burniston, De roosjes en de boog zijn van Stampin'Up! en de basis van Lawn Fawn. 

Only Belle,

I made this card for my niece and she is a big Disney fan. So I made this Belle. Nicky helped me with that. She had already made princesses from the Princess and Mermaid (1036). With her Belle as inspiration, I created my Belle. The Happy Birthday and balloons are from Karen Burniston, the roses and arch are from Stampin' Up! and the base of Lawn Fawn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten