vrijdag 5 juli 2024

Ik ben jarig

Vandaag ben ik alweer 52 jaar geworden. Gelukkig heb ik daar geen moeite mee, hihi. De kaart die ik vandaag laat zien zit wel een leuk verhaal achter. Dan moet ik even terug in de tijd. Gisteren nam mijn nichtje Fenna afscheid van groep 8. Hier in Nederland doen ze dan, meestal, een musical met de kinderen. Nu geven ze elkaar aan het einde van de musical iets leuks. Dat is deze kaart geworden. Ook heb ik daar een tasje bij gemaakt voor iedereen waar we een geschilderde steen in hebben gedaan. Helaas ben ik die vergeten te fotograferen. 

Ik heb dus 16 kaarten gemaakt. Er waren drie mogelijkheden. De meester want daar staat bedankt op, voor de meiden met de bloemetjes en de jongens zonder bloemen.

It's my birthday

Today I turned 52 years old. Luckily I don't have a problem with that, hihi. The card I'm showing today has a nice story behind it. Then I have to go back in time. Yesterday my niece Fenna said goodbye to group 8. Here in the Netherlands they usually do a musical with the children. Now they give each other something nice at the end of the musical. That is what this card was for. I also made a bag for everyone in which we placed a painted stone. Unfortunately I forgot to photograph it. So I made 16 cards. There were three possibilities. The master because it says thank you, for the girls with the flowers and the boys without flowers.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten