vrijdag 26 juli 2024

Vlindertjes

Vandaag een kaart voor een beetje troost. Ik kreeg van mijn man de vraag of ik een condoleance kaart wilde maken. Nu had ik er nog eentje liggen, maar omdat ik toch mijn vlindertjes tevoorschijn had gehaald voor een andere kaart, ben ik toch een nieuwe gaan maken. Lawn Fawn had het Lelietje van Dalen als die uitgebracht en die vind ik zo schattig. Dus met die twee dingen moest ik even verzinnen welke Karen Buniston die ik daar bij ging gebruiken. Het bankje sprong er ineens uit. Op de voorkant de "With Sympathy" en zo is deze kaart ontstaan.

Butterflies

Today a card for a little comfort. My husband asked me if I wanted to make a condolence card. I still had one lying around, but because I had taken out my butterflies for another card, I decided to make a new one. Lawn Fawn had released the Lily of the Valley as a die. So cute. So with those two things I had to think of which Karen Buniston die I was going to go. The bench suddenly jumped out. On the front the "With Sympathy" and that's how this card came about.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten