dinsdag 3 september 2024

Designer challenge 85 - Theme: "Four Seasons"

Als challenge voor deze maand moesten we is met de seizoenen doen. Nu ben ik op vakantie geweest naar Japan. Een geweldige reis. Dus ik ben een journal gaan maken. Ik heb deze maand dus geen kaart gemaakt maar een pagina voor mijn journal. Nu heb ik wel een beetje vals gespeeld. Ik was er in de zomer. Maar de kersenbloesem bloeit in de lente. 
Het jaar klopt wel. Dat is van de draak (Knight and Dragon (1035)). Er zijn dus ook een paar draken op mijn pagina aanwezig. De teksten zijn gemaakt van de Alphabet (1053) en mijn kersenbloesem is de Tree Pop-Up Die Set (1005). Nu ben ik in Tokyo naar een geweldige winkel geweest. 8 verdiepingen met papier, pennen en knutsel dingen. Ik heb daar ongeveer 2 1/2 uur rondgewandeld. En ik heb me weten te beheersen. Ik heb wel twee ponsen gekocht met een kersenbloesem.

Designer challenge DC 85 - Theme: "FOUR SEASONS" - Celebrate all four seasons.

As a challenge for this month we had to do something with the seasons. Now I went on holiday to Japan. An amazing trip. So I started making a journal. So this month I didn't make a card but a page for my journal. Now I cheated a little bit. I was there in the summer. But the cherry blossoms bloom in the spring. 
The year is correct. That's from the dragon (Knight and Dragon (1035)). So there are also a few dragons on my page. The texts are made from the Alphabet (1053) and my cherry blossom is the Tree Pop-Up Die Set (1005). Now I went to a great store in Tokyo. 8 floors of paper, pens and craft stuff. I walked around there for about 2 1/2 hours. And I managed to control myself. I did buy two punches with a cherry blossom.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten