zondag 15 september 2024

Leuke workshop

Gisteren avond (voor mij dan, voor Amerika was het middag) heb ik een workshop van Karen Burniston gevolgd. Het waren twee kaarten. Erg leuk. Na het maken van de kaarten ben ik de tweede kaart gaan maken voor zijn neefje. Die word morgen 10 jaar en vierde vandaag zijn verjaardag.  Bij het maken ging het even mis. Het lampje deed het niet. Gelukkig had ik er twee besteld, dus heb ik de volgende gebruikt. Ik ben echt zo blij dat ik hem heb afgekregen. Vandaag heb ik hem gegeven en hij was er echt zo blij mee. Hij bleef aan de gasten uitleggen dat hij eerst moest drukken en daarna het kaarsje uit moest blazen.
Een grote hit dus.
Mocht je willen weten hoe mijn workshop kaarten uit zien, nou net als de voorbeelden. Hier op mijn bloeg dat wel de kaart die ik voor mijn neefje Daan heb gemaakt.

Fun Workshop

Yesterday evening (for me, for America it was afternoon) I followed a workshop by Karen Burniston. It was two cards. Very nice. After making the cards I started making the second card for his nephew. He will be 10 tomorrow and celebrated his birthday today. Something went wrong while making it. The light did not work. Luckily I had ordered two, so I used the next one. I am really happy that I finished it. Today I gave it to him and he was really happy with it. He kept explaining to the guests that he had to press first and then blow out the candle.
So a big hit.
If you want to know what my workshop cards look like, well just like the examples. Here on my blog is the card that I made for my nephew Daan.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten