donderdag 19 september 2024

Wat gaat de tijd toch snel

Op het moment dat ik dit zit te schrijven werd ik 18 jaar geleden mamma. Wat ben ik blij met mijn kind. En zoals het hoort (kreeg ik van 1 van mijn neefjes te horen die een ijskaart voor zijn 18de verjaardag kreeg) krijg je een bier kaart. Of wijn, maar ik Keyon zijn geval is het een bier kaart geworden. Hij mag al een paar maanden, in het weekend, een biertje drinken. En de kroondoppen bewaard hij. In een spel die ook als serie is gemaakt (Fallout) is dat namelijk een betaalmiddel. Dus hij is maar alvast begonnen met sparen, hihi.

Ik heb de klaskaart van afgelopen zaterdag nog een keertje gemaakt. Gewapend met mijn designpapiertje die ik in Japan heb gekocht met kroondoppen heb ik heerlijk zitten knutselen. Ik vind dit echt weer een kaart om vaker te maken. Er gebeurt zo veel.

Nou Keyon, Van harte gefeliciteerd met je 18de verjaardag. Je bent een topper!

How time flies!

At the time I am writing this, I became a mother 18 years ago. I am so happy with my child. And as it should be (I heard from one of my nephews who got an ice cream card for his 18th birthday) you get a beer card. Or wine, but in Keyon's case it became a beer card. He has been allowed to drink a beer in the weekend for a few months now. And he keeps the crown caps. In a game that was also made as a series (Fallout) that is a means of payment. So he has already started saving, haha.

I made the class card from last Saturday again. Armed with my design paper that I bought in Japan with crown caps, I had a great time crafting. I really think this is a card to make more often. So much is happening.

Well Keyon, congratulations on your 18th birthday. You are the best!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten