maandag 5 oktober 2020

Heleboel cupcakejes

Zoals Karen wel is vaker doet, verzint ze een andere methode om de die te gebruiken. Dit wilde ik natuurlijk ook uitproberen. Ze heeft de Circle Tag Book pop-up verlengd. Erg cool. Het is wel een erg lange kaart geworden en ik kon er geen envelop voor maken. Maar ik heb een a4 envelop gebruikt. Het moet tenslotte ingepakt zitten.
Ik vind de combi roze/grijs erg leuk, dus die kleuren heb ik gebruikt. In de middelste rondjes heb ik mijn bedeltjes gehangen. Kon ik weer oefenen met mijn soldeer speeltje.

Lots of cupcakes

As Karen often does, she invents another method to use her dies. Of course I also wanted to try this one. She made the Circle Tag Book pop-up longer. Very cool. It has become a very long card and I could not make an envelope for it. But I used an a4 envelope. 
I really like the combination pink / gray, so I used those colors. I hung my charms in the middle circles. I could practice again with my solder toy.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten