zaterdag 17 oktober 2020

Nieuwe buren

Vanaf vandaag hebben we officieel nieuwe buren. Na een beetje verbouwen hebben ze vandaag alles verhuisd. Ik vind de parcel pop-up wel een leuke pop-up voor een verhuizing. Ik had al snel bedacht dat er een kat uit een doos ging springen, maar voor de rest wist ik het even niet. Eerst een hangende kat aan een bord. Nee, dat past allemaal niet op een manier dat ik wilde, dus die kwam op de voorkant. Ik had de kat al eerder gebruikt, maar ik wilde niet dezelfde kaart maken. Ineens kreeg ik een idee. Slingers!!!! De kat heeft de slinger vast. Nu mocht van mij de kaart ook niet verder dan 90 graden open, dus heb ik de slingers tot 90 graden strak gespannen. Bij de So-low heb ik wat sleutels gehaald. Echt erg gaaf, dus die heb ik bij het vierkantje geplakt waar ik onze namen ging neerzetten.

New neighbours

From today we officially have new neighbors. After a bit of renovation, they moved everything today. I think the parcel pop-up is a nice pop-up for a move-to-new card. I soon realized that a cat was going to jump out of a box, but otherwise I did not know. First, a cat hanging from a sign. No, none of that fit in a way that I wanted, so it came on the front. I had used the cat before, but I didn't want to make the same card. Suddenly I got an idea. Garlands !!!! The cat is holding the sling. Now I was not allowed to open the card further than 90 degrees, so I stretched the pendulums tight to 90 degrees. At the So-low I got some keys. Really cool, so I glued it to the square where I was going to put our names.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten