zondag 4 oktober 2020

Hieper de piep, hoera!!!

Vandaag is Tigo jarig. Op het moment dat ik een kaart voor hem ging maken, had ik net de nieuwe release binnen van Karen Burniston. En natuurlijk wilde ik daar mee spelen. Pubers houden van fastfood, dus dat werd mijn thema. Ik wilde de Flip Frame pop-up proberen, dus ik ben met beide aan de slag gegaan en dit is de kaart geworden.

Hele fijne verjaardag Tigo en maak er een leuke dag van.


Hip Hip, hooray!!!

Today is Tigo's birthday. The moment I started making a card for him, I had just received the new release of Karen Burniston. And of course I wanted to play with that. Teenagers love fast food, so that became my theme. I wanted to try the Flip Frame pop-up so I worked with both and this has become the map. 

Happy birthday Tigo and have a nice day.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten