zaterdag 3 oktober 2020

Voordeel van mijn kind zijn

Dat je veel kaarten krijgt. Met een paar wensen/opdrachten heb ik deze kaart gemaakt. Eigenlijk twee. De kaart met de stropdas is het cadeautje. En ik zie jullie denken, waarom een kaart met een stropdas. Nou dat is een aardig verhaal. In de zomervakantie begon de serie "great British bake off". Dit zijn we samen gaan kijken. Heel gezellig! Er was daar een kandidaat genaamd Henry. En Henry kwam altijd gekleed in een mooi overhemd en een stropdas. Hoe warm het weer ook was. Helaas heeft hij niet gewonnen en omdat Keyon het zo jammer vond wilde hij een stropdaskaart. De gewone kaart heeft een Torigate in de winter. Keyon houd van winter. Ik heb mijn dies voor mijn wasbeer omgebouwd naar een rode panda. 

Be my child's benefit

That you get a lot of cards. I made this card with a few wishes / assignments. Actually two. The card with the tie is the present. And I see you thinking why a card with a tie. Well that's a nice story. The series "great British bake off" started in the summer holidays. We went to see this together. Very cosy! There was a candidate there named Henry. And Henry always dressed in a nice shirt and tie. No matter how hot the weather was. Unfortunately he didn't win and because Keyon was so sad, he wanted a tie card. The regular card has a Torigate in winter. Keyon likes winter. I converted my dies for my raccoon into a red panda.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten