zondag 27 december 2020

Kerstkaart voor mijn moeder

Vanaf het begin dat ik de eerst die van Karen Burniston kocht, is mijn moeder een fan van mijn kaarten. Ik zou namelijk iedere 1 januari mijn kerstkaarten terug krijgen, want anders gooit ze de kaart toch weg, tot ik met de pop-up begon. Nou mooi dat ik die niet meer terug kreeg. Die kaart staat inmiddels voor het vierde jaar te pronken. Voor dit jaar heb ik natuurlijk weer een kaart voor haar gemaakt. Deze keer met het thema poes. Ze wil heel graag een poes hebben. Na overleg met mijn man hebben we besloten dat, mocht mijn moeder iets overkomen, wij de poes opnemen in ons gezin. Met deze belofte wil mijn moeder graag een poes. Dus we hopen dat in 2021 te regelen. Nu moet ze het nog even doen met een papieren versie.

Christmas card for my mom

Ever since I first bought Karen Burniston's die, my mom has been a fan of my cards. I would get my Christmas cards back every January 1, because otherwise she will throw the card away anyway, until I started the pop-up. I didn't get it back anymore. That card is now showing off for the fourth year. For this year, I of course, made another card for her. This time with the cat theme. She really wants to have a cat. After consultation with my husband, we decided that, should something happen to my mother, we will take the cat into our family. With this promise my mother would like a cat. So we hope to arrange that in 2021. Now she has to make do with a paper version.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten