donderdag 31 december 2020

Laatste van 2020

Dit is de laatste blog van het jaar 2020. Wat een jaar was dit? Een jaar om een plekje te geven. Ik hoop dat we goed 2021 in gaan. Het zal nog niet de oude zijn, maar laten we positief blijven en er het beste van maken. Ik eindig met een kaart die voor niet zo een leuke gelegenheid is. En die heb ik dit jaar wel veel moeten maken. Ik weet niet of het komt door de corona of omdat ik ouder wordt, dus ook mensen ken die ouder zijn.

Met deze kaart ben ik wel out of the box gaan denken. Dit vind ik leuk en geeft me uitdagingen. Bij deze kaart ben ik begonnen met de Katherine Label Pop-up Die Set. Ik had geen kleinere letters, dus ik moest even puzzelen hoe ik hem zou gebruiken. Dan nog even goed bekijken dat de vlinders binnen de kaart blijven vallen en in het hoekje een verdwaald vlindertje.

Ik wens iedereen een goed uiteinde en een gezond en positief 2021.


Last of 2020

This is the last blog of the year 2020. What a year was this? A year to give a place. I hope we get into 2021 well. It won't be the old way yet, but let's stay positive and make the most of it. I end with a card that is not such a nice occasion. And I had to make a lot of them this year. I don't know if it is because of the corona or because I am getting older, so I also know people who are older. 

With this card I started to think out of the box. I like this and it gives me challenges. With this card I started with the Katherine Label Pop-up Die Set. I didn't have any smaller letters, so I had to figure out how to use it. Then take a closer look to see that the butterflies keep falling within the card and a stray butterfly in the corner. 

I wish everyone a good ending and a healthy and positive 2021.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten