zondag 13 december 2020

Lettertang van de HEMA

Even een verjaardagskaartje tussen de kerstkaarten door. Ik had nog een basis liggen en moest ik mijn hersenen laten kraken om er een leuke kaart van te maken. Dat is me de eerste keer niet gelukt, vandaar dat hij er nog lag. Maar na diep nadenken heb ik deze kaart verzonnen. De ontvanger houd erg van varkens en ik vind de varkens van Marianne Design erg leuk. Dus weer feestvarkens. Ook heb ik bij de HEMA een lettertang gekocht. Ik vind het erg leuk staan. Ik moet alleen bekennen dat dyslectic en een lettertang niet goed samen gaan. Ik het wel 5 keer geprobeerd om "hoera" in te typen. Tja, bij een fout, kun je hem weggooien. Maar goed, de zesde was goed. 


Lettering machine from the HEMA

Just a birthday card in between the Christmas cards. I still had a base and had to crack my brain to make a nice card. I did not succeed the first time, which is why it was still there. But after a lot of thought I made up this card. The recipient is very fond of pigs and I really like the pigs from Marianne Design. So again party pigs. I also bought a lettering machine at HEMA. I really like it. I just have to confess that dyslexic and lettering machine don't go well together. I tried 5 times to type in "hoera". Well, if you make a mistake, you can throw it away. Anyway, the sixth was good.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten