woensdag 16 december 2020

Kerstkaarten aan mede Stampin'Up! dames

Ik vind het erg leuk om kaarten te krijgen. Nu hadden ze op de Nederlandse demo groep een oproep om kerstkaarten naar elkaar te sturen. Dus ik heb me opgegeven. Ik heb voor 5 mensen de volgende kerstkaart gemaakt. 
Ik wilde de Triple Pop Up Cube Card een keer proberen. En heel toevallig komt Karen Burniston met een nieuwe release. Daar zat een die bij die ik heel graag wilde combineren. De mini pops pop-up zijn zeer geschikt voor de kleine pop-ups. Met de Freezin' Fun stempelset heb ik de kaart gebouwd.

Christmas cards to fellow Stampin'Up! Ladies

I really enjoy getting cards. Now they had a call on the Dutch demo group to send Christmas cards to each other. So I signed up. I made the following Christmas card for 5 people. I wanted to give the Triple Pop Up Cube Card a try. And by coincidence Karen Burniston comes with a new release. There was one die I really wanted to combine. The mini pops pop-up are very suitable for the small pop-ups. I built the card with the Freezin 'Fun stamp set.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten