donderdag 24 maart 2022

Oeps te laat

Deze kaart heb ik voor iemand gemaakt die een kaart nodig had die een verjaardag was vergeten. De vrouw houd van bridge en golf. Ik ben dus voor de speelkaarten gegaan. Ik had een stempel set, maar ja harten vrouw kan ik technisch gezien alleen in rood stempelen. Na deze kaart ben ik ben de Action dan ook echte kaarten gaan kopen. Maar ondanks dat dit gestempelde kaarten zijn, vind ik hem wel erg leuk geworden. Met deze kaart had ik het idee gekregen om de kaarten te combineren met bloemen. 

Oops too late

I made this card for someone who needed a card that had forgotten a birthday. The woman likes bridge and golf. So I went for the playing cards. I had a stamp set, but the queen of hearts I can technically only stamp in red. After this card I went to buy playing real cards. But the fact that these are stamped cards, I think it turned out very nice. With this card I got the idea to combine the cards with flowers.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten