donderdag 10 maart 2022

Regenboog

Het leukste aan regenboog kaarten, vind ik de kleuren. De traditionele kleuren geven een knal effect. Voor deze kaartjes heb ik de kleuren gebruikt van het DSP (papier met een patroontje). Ik wilde een kaartje maken hoog in de lucht. Ik heb de luchtballon erbij gepakt. Naast de regenboog kaart heb ik er ook eentje met een zonnetje. In de luchtballon heb ik een kaboutertje gezet. 

Rainbow

The best thing about rainbow cards is the colours. The traditional colors give a pop effect. For these cards I used the colors of the DSP (paper with a pattern). I wanted to make a card high in the sky. I grabbed the hot air balloon. Besides the rainbow card I also have one with a sun. I put a gnome in the hot air balloon.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten