zaterdag 26 maart 2022

Reggae

Over deze kaart heb ik wel even moeten nadenken. Ik heb nog nooit een kaart gemaakt voor een reggae muzikant. De neef van Ronald speelt bas in een band, dus nadat ik de kleuren goed had bedacht ik me ineens dat ik nog een bas had. De die van Marianne design vind ik erg leuk. Ik dacht in eerste instantie dat de bas gitaar te groot zou zijn, maar nadat ik hem met wat plakband had vastgezet, viel het eigenlijk wel mee. Nog wat muzieknoten en ik vond hem erg gaaf worden. Ik moest wel een speciale maat envelop maken. En in de envelop een stukje karton zodat de gitaren niet konden beschadigen.

Reggae

I had to think about this card. I've never made a card for a reggae musician. Ronald's cousin plays bass in a band, so after I got the colors right, I suddenly realized that I still had a bass. I really like the ones from Marianne design. At first I thought the bass guitar would be too big, but after I secured it with some tape, it was actually not that bad. A few more musical notes and I thought it turned out really cool. I had to make a special size envelope. And in the envelope a piece of cardboard so that the guitars could not be damaged.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten