woensdag 19 oktober 2022

Geen kaart vandaag

Sorry mensen, maar ik wilde mijn prestatie graag met jullie delen. Mijn zoon gaan volgend jaar naar Zuid Korea met de scouting. World Jamboree! Ze hadden nog geen dasring, dus ik heb de leiding gevraagd of ik er een paar moest maken. Nou die wilde ze wel. Dus in een week tijd heb ik 40 dasringen gemaakt. Ik had ze op tijd af. Ook had Keyon een naambordje nodig om aan de tent te hangen zodat ze weten die daar slapen. Zijn buddy voor de reis is Tycho, dus ik heb mijn houtbranders erbij gepakt en twee houten naambordjes gemaakt. Ik ben erg trots op mijn knutsels.

No card today

Sorry folks, but I just wanted to share my achievement with you. My son is going to South Korea next year with the Scouting. World Jamboree! They didn't have a tie ring yet, so I asked the staf if I should make some. Well she wanted it. So in a week I made 40 tie rings. I finished them on time. Also, Keyon needed a nameplate to hang on the tent so they know who sleeps there. His buddy for the trip is Tycho, so I grabbed my wood burners and made two wooden nameplates. I am very proud of my crafts.










2 opmerkingen:

  1. Wereld Jamboree! Oh wat gaaf! Ik ben in 1995 in Dronten geweest als staf. Het was echt een geweldige tijd.
    Gave dasringen en naambordjes Suus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Mijn kind is die van hem alweer kwijt, lol. Dus ik moet nog even aan de bak.

      Verwijderen