donderdag 13 oktober 2022

Kaart voor een juf

De kaart voor vandaag hem ik gemaakt voor een juf. Ze geeft les aan groep 5/6 en ik denk dat ze in die klassen nog wel schilderen. De dies zijn van Lawn Fawn. Ook hun dies vind ik geweldig. Ik had het schildersezel kort geleden gekocht en nu eindelijk een reden om te gebruiken. Ook de zonnebloem is nieuw. Aangezien ik een pop-up dame ben, heb ik het schildersezel stabiel neergezet. Op de eerste en de derde graspunt heb ik het schildersezel bevestigd. Zo staat hij steviger dan als ik hem alleen op de achterste had bevestigd.

Card for a teacher

The card for today I made for a teacher. She teaches group 5/6 and I think they still paint in those classes. The dies are from Lawn Fawn. I also love their dies. I had bought the easel recently and now finally a reason to use it. The sunflower is also new. Since I am a pop-up lady, I have put the easel in a stable position. I attached the easel to the first and third piece of grass. This makes it more sturdy than if I had only attached it to the rear.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten